Šiame skyrelyje jūs galite rasti dažniausiai vartotojams kylančius klausimus. Jeigu nerandate atsakymo į jums rūpimą klausimą, prašome kreiptis el.paštu pagalba@lekste.lt arba telefonu +370 630 90001.
• Ar norint atlikti užsakymą, reikia užsiregistruoti?
Norint užsisakyti maistą į namus, užsiregistruoti yra privaloma. Užsiregistravus galėsite matyti savo užsakymų istoriją, kaupti lėkštė.lt bonus taškus, bei gauti specialius pasiūlymus.
• Ką daryti, jeigu pamiršau savo slaptažodį?
Jeigu pamiršote savo slaptažodį, prisijungimo laukelyje spauskite nuorodą "pamiršau slaptažodį". Tada nurodykite savo el.pašto adresą, kurį naudojote registracijos metu ir sistema automatiškai išsiųs nurodytų paštu laišką su nuoroda slaptažodžio atnaujinimui.
• Kaip užsisakyti maisto per Lėkštė.lt svetainę?
Užsisakyti maisto naudojantis Lėkštė.lt platforma yra labai paprasta:
• Ką daryti, jeigu turiu specialių pageidavimų maisto gaminimui?
Prie kiekvieno patiekalo yra laukelis komentarams, ten galite nurodyti pageidavimus, kurie bus perduoti tiesiai restorano virtuvei. (Pvz.: prašau mėsą gerai iškepti ir nedėti svogūnų)
• Kaip žinoti ar mano užsakymas yra priimtas?
Kai jūsų užsakymas yra priimtas, jūs pamatysite patvirtinimo žinutę savo kompiuterio ekrane, bei gausite patvirtinimo laišką jūsų nurodytu el.paštu. Beliks laukti, kol jums bus pristatytas maistas.
• Kaip galima atsiskaityti už Lėkštė.lt paslaugas?
Už maistą užsakytą per www.lekste.lt galima atsiskaityti šiais būdais: grynais, el. bankininkyste, banko kortele, lėkštė.lt bonus taškais arba kreditu(įmonėms).
• Ką daryti, jeigu užsakymas buvo atšauktas, tačiau už paslaugą atsiskaičiau internetu?
Lėkštė.lt darbuotojiai nuolat stebi ir prižiūri užsakymų eigą, visi grąžinimai už apmokėtus užsakymus yra atliekami per 1 d.d.. Esant klausimams ar nusiskundimams visada galite susisiekti su mumis telefonu +370 630 90001 arba el. paštu pagalba@lekste.lt.
• Ką daryti, jeigu esu nepatenkintas maisto kokybe ar/ir aptarnavimu?
Prašome palikti atsiliepimą apie restoraną čia. Apie ypatingus kokybės defektus (maisto kokybė, pristatymo laikas, aptvarnavimas) prašome pranešti mums telefonu +370 630 90001 ar el. pašto adresu kokybe@lekste.lt.
• Ar ateityje bus galima užsisakyti maisto į namus ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose?
Taip, Lėkštė.lt komanda stengiasi ir dirba tam, kad maisto išvežiojimo į namus paslauga veiktų ne tik Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, bet ir Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje bei kituose Lietuvos miestuose.