E. komercijos modelio diegimas

  1. komercijos modelio Robo pašnekovo diegimas

 

Projekto tikslas - inovatyvių paslaugų naudojimas diegiant e-komercijos sprendimus, taip siekiant padidinti įmonės patrauklumą, paklausą ir įmonės produktyvumą bei sumažinti COVID-19 apribojimų sukeltus padarinius įmonės veiklos rezultatams. UAB „Maistas į namus“, atsižvelgdama į kardinalius rinkos pokyčius, naujus vartotojų įpročius, poreikius ir norus, siekia optimizuoti savo veiklos produktyvumą įsidiegdama sprendimą, kuris apimtų skaitmenizuotus e-komercijos, internetinio puslapio, apmokėjimo ir paslaugų suteikimo sprendimus. Virtualus pašnekovas leis klientams užsisakyti maistą į namus ar biurą pagal išmaniuosius pasirinkimus, paspartinant užsakymo formavimą ir atlikimą, ir taip taupant klientų laiką užsakymo procese.

Bendras projekto biudžetas 62 020 Eur. Finansuojama suma iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų 46 515 Eur.

Finansuojama iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė

Projekto įgyvendinimo laikotarpis 2022-02-03 - 2023-02-03.


We use cookies to provide you with a better service. Carry on browsing if you're happy with this, or find out how to manage here.