Dažniausiai užduodami klausimai

Dažniausiai užduodami klausimai

Šiame skyrelyje jūs galite rasti dažniausiai vartotojams kylančius klausimus. Jeigu nerandate atsakymo į jums rūpimą klausimą, prašome kreiptis el.paštu pagalba@lekste.lt arba telefonu +370 630 90001.

• Ar norint atlikti užsakymą, reikia užsiregistruoti?

Norint užsisakyti maistą į namus, užsiregistruoti yra privaloma. Užsiregistravus galėsite matyti savo užsakymų istoriją, kaupti lėkštė.lt bonus taškus, bei gauti specialius pasiūlymus.

• Ką daryti, jeigu pamiršau savo slaptažodį?

Jeigu pamiršote savo slaptažodį, prisijungimo laukelyje spauskite nuorodą "pamiršau slaptažodį". Tada nurodykite savo el.pašto adresą, kurį naudojote registracijos metu ir sistema automatiškai išsiųs nurodytų paštu laišką su nuoroda slaptažodžio atnaujinimui.

• Kaip užsisakyti maisto per Lėkštė.lt svetainę?

Užsisakyti maisto naudojantis Lėkštė.lt platforma yra labai paprasta:

  • 1. Visų pirma reikia nurodyti adresą, kuriuo norite gauti maistą;
  • 2. Iš pateikto restoranų sąrašo išsirinkite sau priimtiniausią. Pastaba: Įsitikinkite, kad restoranas šiuo metu dirba (tai galite matyti prie restorano ikonėlės apačioje, taip pat paspaudus meniu mygtuką prie restorano aprašo bus nurodytas tikslus restorano darbo laikas)
  • 3. Iš pateikto restorano meniu, susidėkite pageidaujamą krepšelį ir spauskite "Užsakyti".
  • 4. Suveskite reikiamus duomenis ir patvirtinkite užsakymą.
  • 5. Viskas! Belieka sulaukti maisto ir Skanaus!

• Ką daryti, jeigu turiu specialių pageidavimų maisto gaminimui?

Prie kiekvieno patiekalo yra laukelis komentarams, ten galite nurodyti pageidavimus, kurie bus perduoti tiesiai restorano virtuvei. (Pvz.: prašau mėsą gerai iškepti ir nedėti svogūnų)

• Kaip žinoti ar mano užsakymas yra priimtas?

Kai jūsų užsakymas yra priimtas, jūs pamatysite patvirtinimo žinutę savo kompiuterio ekrane, bei gausite patvirtinimo laišką jūsų nurodytu el.paštu. Beliks laukti, kol jums bus pristatytas maistas.

• Ką daryti, jeigu mano užsakymas buvo atmestas?

Šiuo atveju siūlome įsitikinti, kad gerai nurodėte savo kontaktinius duomenis ir atlikti užsakymą iš naujo. Jeigu užsakymas yra vėl atmetamas, susisiekite su lėkštė.lt klientų aptarnavimu numeriu +370 630 90001 arba informuokite el.paštu pagalba@lekste.lt

• Kodėl mano užsakymas buvo atmestas

Jūsų užsakymas galėjo būti atmestas dėl vienos iš žemiau pateikų priežasčių:

  • - Restoranas nespėja priimti užsakymų ir mato, kad jums nespės pagaminti maisto jūsų norimu laiku.
  • - Restoranas šiuo metu neturi reikiamų produktų, norint pagaminti jūsų užsakytą maistą.

• Kaip galima atsiskaityti už Lėkštė.lt paslaugas?

Už maistą užsakytą per www.lekste.lt galima atsiskaityti šiais būdais: grynais, el. bankininkyste, banko kortele, lėkštė.lt bonus taškais arba kreditu(įmonėms).

  • - Atsiskaitymas grynaisiais – jums tereikia "Pristatymo informacija" puslapyje prie "Mokėjimo tipas" laukelio pasirinkti "Grynais pristatymo metu". Tokiu atveju už maistą atsiskaitysite grynaisiais pinigais kurjeriui pristačius maistą.
  • - Atsiskaitymas el. bankininkyste – atsiskaitymas vyksta per patikimą paysera.lt sistemą, kuri leidžia jums atsiskaityti naudojantis bet kuriuo Lietuvos banku. Tereikia užsakymo puslapyje prie laukelio "Pasirinkite mokėjimo būdą" pasirinkti pageidaujamą banką. Patvirtinę užsakymą būsite automatiškai nukreiptas į pasirinktą banką, kur suvesite reikiamus duomenis ir atliksite mokėjimą. Atlikus mokėjimą būtinai paspauskite "Grįžti pas pardavėją", kad matytumėte užsakymo patvirtinimą.
  • - Atsiskaitymas banko kortele – atsiskaitymas vyksta taip pat per paysera.lt sistemą. Užsakymo puslapyje prie laukelio "Pasirinkite mokėjimo būdą" pasirinkite "Banko kortele". Patvirtinę užsakymą būsite automatiškai nukreiptiį apmokėjimo puslapį, kur suvesite reikalingus banko kortelės duomenis ir atliksite mokėjimą. Po kelių sekundžių gavus mokėjimą, ekrane matysite užsakymo patvirtinimo langą.
  • - Atsiskaitymas lėkštė.lt bonus taškais – tai galimybė valgyti nemokamai. Daugiau apie Lėkštė.lt Bonus taškus skaitykite čia.
  • - Atsiskaitymas kreditu(įmonėms) - kreditu gali atsiskaityti tik juridiniai asmenys sudarę bendradarbiavimo sutartį. Daugiau apie kreditą įmonėms skaitykite čia.

• Ką daryti, jeigu užsakymas buvo atmestas, tačiau už paslaugą atsiskaičiau internetu?

Lėkštė.lt darbuotojiai nuolat stebi ir prižiūri užsakymų eigą, vos tik pastebėjus, kad buvo atmestas apmokėtas užsakymas, pinigai yra nedelsiant grąžinami klientui. Esant klausimams ar nusiskundimams visada galite susisiekti su mumis telefonu +370 630 90001 arba el. paštu pagalba@lekste.lt.

• Ką daryti, jeigu esu nepatenkintas maisto kokybe ar/ir aptarnavimu?

Prašome palikti atsiliepimą apie restoraną čia. Apie ypatingus kokybės defektus (maisto kokybė, pristatymo laikas, aptvarnavimas) prašome pranešti mums telefonu +370 630 90001 ar el. pašto adresu kokybe@lekste.lt.

• Ar ateityje bus galima užsisakyti maisto į namus ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose?

Taip, Lėkštė.lt komanda stengiasi ir dirba tam, kad maisto išvežiojimo į namus paslauga veiktų ne tik Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, bet ir Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje bei kituose Lietuvos miestuose.


Šioje svetainėje mes naudojame slapukus, norėdami pateikti suasmenintus pasiūlymus bei dominantį turinį, o socialiniuose tinkluose kalbėti apie tai, kas iš tikrųjų Tau patinka. Daugiau sužinok čia