English

Dažniausiai užduodami klausimai

Šiame skyrelyje jūs galite rasti dažniausiai vartotojams kylančius klausimus. Jeigu nerandate atsakymo į jums rūpimą klausimą, prašome kreiptis el.paštu pagalba@lekste.lt arba telefonu +370 630 90001.

• Ar prieš užsisakant maistą į namus turiu užsiregistruoti kaip vartotojas?

Norint užsisakyti maistą į namus, užsiregistruoti vartotoju nėra būtina, tačiau užsiregistravus jums bus patogiau užsisakyti maistą kitą kartą. Taip pat matysite savo užsakymų istoriją bei galėsite palikti atsiliepimus. Registruoti vartotojai taip pat turės galimybę gauti naujienlaiškius bei ypatingus pasiūlymus.

• Ką daryti, jeigu pamiršau savo slaptažodį?

Jeigu pamiršote savo slaptažodį, prisijungimo laukelyje spauskite nuorodą "pamiršau slaptažodį". Tada nurodykite savo el.pašto adresą, kurį naudojote registracijos metu ir sistema automatiškai sugeneruos jums naują slaptažodį. Jį išsiųs į jūsų elektroninį paštą.

• Kaip užsisakyti maisto per Lėkštė.lt svetainę?

Užsisakyti maisto naudojantis Lėkštė.lt platforma yra labai paprasta:

  • 1. Visų pirma pasirinkite miestą (Vilnius, Kaunas arba Klaipėda) ir nurodykite rajoną į kurį norite, kad maistas būtų pristatytas (pvz. Fabijoniškės, Baltupiai, Žirmūnai);
  • 2. Iš pateikto restoranų sąrašo išsirinkite sau priimtiniausią. Pastaba: Įsitikinkite, kad restoranas šiuo metu dirba (tai galite matyti prie restorano ikonėlės apačioje, taip pat paspaudus meniu mygtuką prie restorano aprašo bus nurodytas tikslus restorano darbo laikas)
  • 3. Iš pateikto restorano meniu, susidėkite pageidaujamą krepšelį ir spauskite "Užsakyti".
  • 4. Suveskite reikiamus duomenis ir patvirtinkite užsakymą.
  • 5. Palaukite kol restoranas priims jūsų užsakymą, ir Maistas jau pakeliui!

• Ką daryti, jeigu norimame patiekale nenoriu vieno iš ingredientų?

Parašykite savo pageidavimus prie pristatymo informacijos esančiame laukelyje "PASTABOS". (pvz. nedėkite svogūnų)

• Kaip žinoti ar mano užsakymas yra priimtas?

Kai jūsų užsakymas yra priimtas, jūs pamatysite patvirtinimo žinutę savo kompiuterio ekrane, bei gausite patvirtinimo laišką jūsų nurodytu el.paštu. Beliks laukti, kol jums bus pristatytas maistas.

• Ką daryti, jeigu mano užsakymas buvo atmestas?

Šiuo atveju siūlome įsitikinti, kad gerai nurodėte savo kontaktinius duomenis ir atlikti užsakymą iš naujo. Jeigu užsakymas yra vėl atmetamas, susisiekite su lėkštė.lt klientų aptarnavimu numeriu +370 630 90001 arba informuokite el.paštu pagalba@lekste.lt

• Kodėl mano užsakymas buvo atmestas

Jūsų užsakymas galėjo būti atmestas dėl vienos iš žemiau pateikų priežasčių:

  • - Restoranas nespėja priimti užsakymų ir mato, kad jums nespės pagaminti maisto jūsų norimu laiku.
  • - Restoranas šiuo metu neturi reikiamų produktų, norint pagaminti jūsų užsakytą maistą.

• Kaip galima atsiskaityti už Lėkštė.lt paslaugas?

Už maistą užsakytą per www.lekste.lt galima atsiskaityti keturiais būdais: internetu(BankLink), banko kortele, grynais pinigais pristatymo metu arba LĖKŠTĖ.LT BONUS taškais.

  • - Atsiskaitymas internetu (BankLink) – atsiskaitymas vyksta per patikimą paysera.lt sistemą, kuri leidžia jums atsiskaityti naudojantis bet kuriuo Lietuvos banku. Tereikia "Pristatymo informacija" puslapyje prie laukelio "Mokėjimo tipas" pasirinkti "Internetu – BankLink". Patvirtinę užsakymą būsite automatiškai nukreiptas į apmokėjimo internetu paskyrą, kur pasirinksite pageidaujamą banką ir "BankLink" paslaugos pagalba atliksite mokėjimą. Po kelių sekundžių, kai gausime mokėjimo patvirtinimą, užsakymas bus automatiškai išsiųstas į restoraną ir jums beliks laukti atkeliaujančio maisto.
  • - Atsiskaitymas banko kortele – atsiskaitymas vyksta taip pat per paysera.lt sistemą. "Pristatymo informacija" puslapyje prie laukelio "Mokėjimo tipas" pasirinkite "Banko kortele". Patvirtinę užsakymą būsite automatiškai nukreiptas į apmokėjimo puslapį, kur suvesite reikalingus banko kortelės duomenis ir atliksite mokėjimą. Po kelių sekundžių, kai gausime mokėjimo patvirtinimą, užsakymas bus automatiškai išsiųstas į restoraną ir jums beliks laukti atkeliaujančio maisto.
  • - Atsiskaitymas grynaisiais – jums tereikia "Pristatymo informacija" puslapyje prie "Mokėjimo tipas" laukelio pasirinkti "Grynais pristatymo metu". Tokiu atveju už maistą atsiskaitysite grynaisiais pinigais kurjeriui pristačius maistą.
  • - Atsiskaitymas LĖKŠTĖ.LT BONUS taškais – tai galimybė valgyti nemokamai. Daugiau apie Lėkštė.lt Bonus taškus skaitykite ČIA.

• Ką daryti, jeigu užsakymas buvo atmestas, tačiau už paslaugą atsiskaičiau internetu?

Lėkštė.lt darbuotojiai nuolat stebi ir prižiūri užsakymų eigą, vos tik pastebėjus, kad buvo atmestas apmokėtas užsakymas, pinigai yra nedelsiant grąžinami klientui. Esant klausimams ar nusiskundimams visada galite susisiekti su mumis telefonu +370 630 90001 arba el. paštu pagalba@lekste.lt.

• Ką daryti, jeigu esu nepatenkintas maisto kokybe ar/ir aptarnavimu?

Prašome palikti atsiliepimą Lėkštė.lt puslapyje esančioje reitingavimo sistemoje(tam jūs turite būti užsiregistravęs). Apie ypatingus kokybės defektus (maisto kokybė, pristatymo laikas, aptvarnavimas) prašome pranešti mums telefonu +370 630 90001 ar el. pašto adresu kokybe@lekste.lt.

• Ar ateityje bus galima užsisakyti maisto į namus ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose?

Taip, Lėkštė.lt komanda stengiasi ir dirba tam, kad maisto išvežiojimo į namus paslauga veiktų ne tik Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, bet ir Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje bei kituose Lietuvos miestuose.


Prisijungti

Krepšelis
Meniu kaina
0,00 €


Apie Lėkštė.lt Kontaktai Užsakymo eiga Sąlygos D.U.K
© 2012-2016 UAB "Maistas į namus". Visos teisės saugomos.